Etiketter

, , , , , , ,

Tiden bara rusar på och om två veckor är det jul och alltså snart nytt år igen.

Jag är mitt uppe i min köksrenovering, ja inte jag själv, jag bara lever i röran.. Förhoppningsvis är det klart i slutet på nästa vecka så att jag kan få lite ordning innan jul.

img_2788

Som jag skrivit tidigare så har jag ju gjort en liten viktresa här under hösten, minus 9 kg. Jag är väl nästan i mål känner jag men jag försöker fortsätta med moderat lchf/lowcarb iallafall i veckorna, på helgen är jag lite mer tillåtande. Jag vill hitta det som fungerar för mig i långa loppet och förbud fungerar INTE.

Jag försöker komma igång med löpningen igen, jag gör som tidigare och har startat med c25k som jag tycker är ett bra sätt att komma igång. Det är intervaller med löpning och pw enligt ett program på 9 veckor som jag lägger in i Runkeeper. Idag var jag ute på vecka 2 pass 2. Passade på att inviga mina nya vinterfodrade löpartights från Blacc, det kan vara skönt denna årstiden, tidigare har jag haft lager på lager men det blir så klumpigt.


Nu ska jag hålla lördagkväll, en lugn sådan, bara hemma…me myself and I.

Må bäst, kram / E

