Etiketter

, , , , , , , , ,

Drygt en vecka av min semester har nu gått. En vecka som började med riktigt härligt väder, varmt och soligt. Det blev både strand och bad, i havet och på vårt badhus. Jag har träffat väninnor både hemma och ute på galej. Jag har även passat på att skämma bort mig med lite fotvård, massage och fixat mina naglar. Med andra ord en helt ok start på semestern. 


Nu när min andra vecka har börjat så är vädret väldigt blandat, regn och sol om vartannat och temperaturen har sjunkit en 10 grader…det är väl ok om det bara inte blir såhär resten av tiden nu, jag vill ha mer sol och värme ju. Men det går ju inte att påverka så det är bara att gilla läget.

Hoppas att ni mår bäst och har en skön sommar! 

Och en sak till….. jag har ett litet pirr i magen och det var längesedan, vart det bär och om det blir mer än just ett pirr i magen det får jag återkomma om…men lite mysigt är det allt..

Kram / E

