Etiketter

, , , , , , , , ,

Nu är vi inne på årets första sommarmånad, och sommar det har vi verkligen! Det har varit runt 25 grader nu i flera veckor känns det som. Det mesta flyter på som vanligt, jobb, vänner, någon utekväll, träning, familj osv. 

Förra helgen var det Mors Dag och då var vi här hemma allihopa. Vädret var med oss så vi kunde sitta ute.

I veckan som gick var vi ute på en aw med jobb och innan det var det en aw med fina väninnor.


Det har varit lite långhelg denna veckan, det är ju Sveriges Nationaldag idag och jag inledde helgen med den första stranddagen denna sommar. Det blev en tur till Barsebäck.


Och idag har jag firat Nationaldagen i Malmö med bla ett arrangemang av Citypolarna som hade champagnebrunch vid Slottscafeet. Vädret var precis lagom, sol och runt 20 grader. Efter det promenerade jag och min väninna in till stan och tog en kaffe på ett jättemysigt litet fik, Kafe Agnez innan vi skildes åt och jag åkte hemåt igen.


Nu önskar jag er en fortsatt skön nationaldag, och jag ska ladda för en ny jobbevecka.

Må bäst! Kram / E

