Etiketter

, , , , ,

Nu är snart denna helgen slut och jag har fått njuta av att det har varit riktig sommarvärme och det gäller att smörja sig för man tenderar ju att vilja vara i solen lite mer än vad som är lämpligt med denna vintervita kropp. Vad använder ni för solskydd? Jag gick över till ekologiska husvårdsprodukter förra året och då även solskydd. Den jag använder är den här från Rosenserien. Den är bara spf 6 men jag är inte den som ligger och pressar så för mig är den tillräcklig här hemma. Jag gillar den för att där är lite karoten i och det blir en fin lyster. 

Förutom att sitta i solen har jag hunnit med en löprunda och en pw, jag tycker att det gått bra med mat och dryck….i morgon är det måndag och vägdag och även om jag inte tror på ett ordentligt minus så är det nog ok, det är ju alltid mest tapp de första två veckorna och dom är passerade så nu blir det svårare. 

Jag har fixat naglarna, så skönt att ha dom byggda. Inga mer trasiga naglar, det är så fult och ser så ovårdat ut, nu är dom så fina igen.

Jag har även varit på min livs första pingismatch när Eslöv mötte ett franskt lag i den första av två Champions Leaugefinaler. Eslöv gick segrande ur denna första med 3-1 och har ett bra läge för returmötet i Paris. 


Hoppas att ni haft en lika skön helg och är laddade för en ny vecka! 
Må bäst! Kram /E

