Etiketter

, , ,

Ny vecka och nya möjligheter….men så fort helgen rusar förbi och speciellt som nu när jag jobbade i lördags. Var ni uppe i natt och tittade på supermånen? Och Blodmånen? Jag är ju uppe och hoppar ett par gånger varje natt då mina katter vill in och ut och in igen….så jag passade på vid 5-tiden att kika ut genom fönstret och där var den, vackert rödaktig men på väg ut ur förmörkelsen. Svårt att fånga skönheten på bild med en mobil men jag försökte. 

  

Nu varvar jag ner i soffan efter en lång dag på jobb, underbart väder även i dag och det är svårt att veta hur man ska klä sig. Tunna täckjackan har åkt fram men det blir svettigt värre när jag cyklar till tåget. Fast i morse var det bara ynka 4 plusgrader när jag stack ut på min morgon-pw. Vill ni läsa mer så finns snart nytt inlägg uppe på Mål 68 kg

Må bäst!

Kram / E

