Etiketter

, , , ,

Och jag har ännu en hemmahelg, själv…tidigare i veckan kände jag verkligen för att hitta på något men när fredagen kom och inget hade blivit bestämt förrän jag fick ett förslag när jag var på väg hem från jobb så kände jag inte att jag hade vare sig orken eller lusten att fixa till mig och åka i väg igen så jag blev hemma. I dag har jag jobbat, det var full rulle från början till slut. Lönehelg och ett härligt höstväder gjorde folk shoppingsugna.

Ni som följer mig vet ju att jag försökt hålla igång min träning och min hälsoresa…som jag befarat tar arbetsdagarna, tröttheten och vardagsstressen över mer och mer och jag tappar fokus. Det fungerade så bra när jag var ledig och kunde planera mina dagar och inte hade något annat som stressade mig. Nu har jag ramlat i sockerträsket igen men peppar peppar så håller träningen ok än. Detta har gjort att jag bestämt mig för att hoppa på  Viktklubb igen, 100 dagar är utmaningen men jag ska vara i mål innan det har jag bestämt. Jag kommer först och främst att skriva om detta i min andra blogg Mot 68 kg…Häng gärna på där och peppa och kanske låt er peppas av mina försök till ett hälsosamt liv.

Nu önskar jag er alla en fortsatt skön kväll!

Kram / E

  

