Etiketter

, , , , , ,

Veckan som gick har inte varit som jag önskat. Jag har tappat fokus, inte fått till min träning, ätit fel, dåligt och för mycket. Det har varit en svårplanerad vecka och då tappar jag allt, inte bara de dagarna som berörs av som i detta fallet, tandläkarbesök, möten och långa arbetsdagar utan resten av veckan spårar med ur. 

Jag har försökt att träna några dagar men det har jag sedan förstört genom att äta godis och kakor eller för mycket av allt. Jag känner mig nedstämd och låg…blir man det av att käka socker? Visst mår jag bättre av att träna och äta rätt, det vet jag, men beror mitt sinnestillstånd på sockerchocken jag gett kroppen? Jag börjar tro det och det enda sättet att ta reda på det, att få det svart på vitt är att ta tag i mig igen och ge min kropp och själ andra förutsättningar denna veckan och känna efter vad skillnaden blir….då får jag svaret.

Veckan som kommer innebär med en del planering, en utekväll och tre långa dagar ska genomföras utan att det drar iväg på fel håll. Wish me luck….

Kram / E 

  

