Etiketter

, , , , , ,

Min första semestervecka har startat, och som den har startat! Jag rivstartade (tjuvstartade) redan i fredags förra veckan då jag åkte till Gotland med min dotter och mina två barnbarn, och som på beställning kom sommaren med sol och värme, inte en dag för tidigt.

Vi hade fyra härliga dagar där med våra vänner, min väninna och hennes dotter som är min dotters barndomsvän, hennes sambo och barn. Det var med andra ord full rulle med fyra små yrväder som höll igång oss. Vi körde runt lite på ön, tittade på raukar, var på stranden, grillade och avslutade med ett besök i Visby innan båtresan hem. Det var mitt i Almedalsveckan så folk var där gott om…..

Nu är jag hemma och solen skiner så fint, det är en riktig värmebölja på väg säger dom. Jag försöker måla husfasad och förråd, det gick där idag då det var alldeles för varmt,  jag tar mig tid att träna, idag blev det en pw innan frukost och ett besök på gymmet nu ikväll. Jag ska verkligen bara njuta så mycket som det går, planera så lite som möjligt och hålla tummarna för att sommarvädret håller i sig många många veckor till. Innan semestern var jag faktiskt och skaffade nytt pass för säkerhets skull, för om det blir skitväder så åker jag söderut.

Hoppas ni har det skönt oavsett om ni är lediga eller jobbar, må bäst!

Kram/ E

  

