Etiketter

, , , , , , ,

Juni har anlänt och mina blogginlägg tenderar att inte komma så tätt. Livet rullar på, det är inget nytt som hänt och på ett vis är det ju skönt att allt är som vanligt när det är lite kämpigt för övrigt. Ni som följer och läser vet vad jag menar. Min dotter kämpar på och hon är stark, hon kommer att ta sig igenom detta men såklart är det en resa som inte är spikrak. 

Jag har inte balansen i mitt liv heller, delvis pga detta som är jobbigt för oss runt omkring som bryr oss, och delvis för att jag inte hittar harmoni inom mig själv heller. Jag är inte nöjd med mig själv, jag förfaller i både kropp och själ. Vikten går uppåt, träningen slarvar jag med, sömnen blir för liten, kosten ska vi inte prata om….Att det ska vara så svårt att ta hand om sig själv!  Jag är lite allt eller inget, slarvar jag med träningen kan jag lika gärna skita i vad jag stoppar i mig…typ… 

Usch vilket tråkigt inlägg detta blev, det är lite därför jag inte skriver så ofta för det blir lätt gnälligt, jag har ju det egentligen bra och mycket att vara tacksam för. Jag avslutar med något kul iallafall,  jag har bokat en Gotlandsresa för mig, dottern och barnbarnen. Vi åker dit över min första semesterhelg, dotterns barndomsväninna bor där sedan några år med sin bonde som hon mötte i programmet Bonde söker fru och därför så flyttade hennes mamma, min bästa väninna dit nu i maj för att få vara närmre henne och sina barnbarn. Det blir första besöket där för både mig och dottern så det ska bli kul.

Jag bjuder på några bilder från en härlig Mors Dag med hela min underbara familj i Skäralid på Söderåsen. Ta hand om varandra, må bäst!

Kram / E

  

