Etiketter

, , , , ,

Veckorna rusar på och vi kan nu säga välkommen till månaden Maj. Jag är frisk, lite hosta kvar men annars ok. Det är mycket på jobb nu och samtidigt som det är kul att kunderna hittar till oss så blir det lite stressigt. Jag känner att mitt fokus trillar ur ibland, jag har mycket i huvudet….igen…fortfarande eller vad jag ska säga. Min fina dotter kämpar i motvind och nu är det nog sista fasen hon ska igenom, den tuffaste med för den delen. Det är nu hon ska ta in att mannen hon levde med, barnens pappa gått vidare och berättat att han träffat en ny kvinna. Hon känner sig bortvald och ratad, mindre värd och ful….som mamma är det jobbigt att stå bredvid, jag vet ju att inget av det är sant, hon är inte bortvald och sämre än någon annan men såklart känner hon sig så när hon nu ska hitta balansen igen. Älskade unge….❤️ 

Det är härligt väder här i Skåne denna långhelg, skönt. För min del har det blivit både lite party med fin väninna och konfirmation med släkten då min brors son konfirmerades. Sammanfattar helgen med lite bilder. 

Må bäst! Kram / E

   
   

