Etiketter

, , , , , , ,

Redo att möta våren efter min underbara semester så blev det ett litet ofrivilligt stopp. Förra veckan började jag få ont i halsen och lagom till helgen när det utlovats 20 grader varmt däckades jag i influensan. I dag, onsdag är första dagen jag känner att jag börjar vakna till igen, har varit ute och gått två korta rundor runt kvarteret, fått lite luft och fått igång kroppen lite. Tänker mig att jag ska jobba nu torsdag och fredag.

Så där är inga större händelser att skriva om för tillfället, nu ska jag bara komma igång igen och få krafterna tillbaka så får gärna våren med komma tillbaka, den verkar med ha pausat. Jag har massor av planer för trädgård och inköp till både den och lite annat. Det blir några vändor till tippen, en bakluckeloppis och lite allmän vårstädning både inom och utomhus.

Tills dess…ha en underbar vecka!

Kram / E

  

