Etiketter

, , , , , , , , , , , , , ,

Hemma igen efter en helt underbar vecka i Sälen med alla nära och kära. Vädret kunde inte varit bättre, sol och blå himmel hela veckan, över en meter snö och härlig skidåkning. 

Det har varit så mysigt att få umgås och vara med mina barn och barnbarn, saknar dom nu när jag landat hemma i vardagen igen. 

Startade denna kortvecka med personalmöte i morse och det var lite segt att ta sig i väg. Vaken var jag tidigt, sover kasst pga min arm som är rent jä…lig just nu…Har haft ont sedan i höstas, det började i axeln men nu är det hela överarmen som är påverkad. Var hos sjukgymnast för några månader sedan och har försökt träna men tycker inte det har hjälpt. Idag ringde jag igen och ska tillbaka till sjukgymnast för ev vidareremittering till läkare och så ska jag prova att äta en kur med ipren, dom tror det är en muskel eller slemsäcksinflammation och det kan tydligen ta upp emot ett år att läka ut. Bara att kämpa på då….

Ha en skön kväll! / E

   

 

