Etiketter

, , , , ,

Just nu tycker jag inte att något flyter på som det borde, jo jobbet, jag trivs och det känns bra. Men 2015 skulle ju bli ett bra år, en nystart men hittills har det bara varit skit, inte ett dugg bättre än 2014.
Min dotter mår sådär, svårt att landa i sin nya situation som ensamstående mamma, nyss börjat jobba och alla är sjuka, både hon och barnen, det är tufft.
Min pappa mår bra efter sin infarkt, alltid något bra.
Men i torsdags var det dags igen, då hamnade min son på akuten med förmaksflimmer…. efter 13 timmar återgick rytmen till normal igen och han kom hem igår.
Nu tycker jag att det räcker faktiskt.
Och kärleken då? Den jag saknar och längtar efter…ja inte finns den här inte.
Jag är beredd att bara lägga ner och acceptera situationen, leva ensam och inte behöva känna att det saknas något och någon.
Jag är på några dejtingsidor och det finns absolut ingen av intresse, och då har jag ändå varit med där sedan i höstas, och att träffa någon ute…tja, då måste man ju ha umgänge så att man kommer ut och träffar män irl och det gör jag ju aldrig.
Patetiskt!
Ja, nu är jag riktigt negativ men det finns liksom inget som händer som får mig att tro att det vänder snart.
Var rädda om er, må bäst!
Kram / E

IMG_1287

