Etiketter

, , , , ,

Redan söndagkväll, det har varit en intensiv vecka med mycket jobb, bara ledig idag, i morgon är det måndag och jobb igen.

Idag startade jag med ett pass på Friskis, det var längesedan så det var skönt och efterlängtat och jag lär ha träningsvärk i morgon.
Annars har jag bara slappat förutom en tur till affären och en runda hem till mina föräldrar för att käka lite nu ikväll.

Här i Skåne tycks blåsten hålla i sig fortfarande efter stormen i går och i natt, jäklar vad det blåste! Hur är det hos er? Har det lugnat sig?
Hoppas det inte stör tågtrafiken i morgonbitti iallafall.

Just nu sitter jag nersjunken i soffan under en filt och tittar på Så ska det låta, lite lagom underhållning såhär innan sängen kallar.
Nu önskar jag er en skön avslutning på helgen, må bäst!
/ Kram E

2015/01/img_1060.jpg

