Etiketter

, , , , , ,

Min helg startade redan i onsdagskväll, jag hade tagit ledigt resten av veckan eftersom det var en speciell dag i torsdags, det var min 50 årsdag….
Shit…50 år, var blev den tiden av?
Nåväl, i torsdags åkte jag in till Malmö med mina föräldrar, där mötte jag upp min svägerska och tre väninnor. Vi tog några drinkar på Victors och skålade för mig. När tjejerna tackade för sig och åkte hemåt blev jag bjuden på middag av mina föräldrar som avslutning på kvällen.

IMG_1126.JPG

På fredagen blev jag uppvaktad av mina älskade barn, svärdotter och mina barnbarn, det blev middag här hemma och fullt ös med småttingarna.
Jag fick fina presenter i form av en sodastreamer och en popcornmaskin.

IMG_1128.PNG

Och så blev det lördag, allt jag visste var att jag skulle bli hämtad vid 17 av någon. Jag hade mina aningar om vilka vänninor som skulle vara med men säker var jag inte.
Kvällen började hemma hos en av mina bästa väninnor och där fanns även de andra jag gissat på. Vi åt lite snacks och skålade i champagne innan vi gick vidare till en restaurang här i stan och åt och drack gott. Vi avslutade kvällen på ett annat ställe med varsin drink innan vi skildes åt.

IMG_1127-0.PNG

Ja, så var tre dagars födelsedagsfirande över och jag är tacksam över alla fina människor som finns i min närhet. Nu ska jag bara njuta av livet som kommer, det sägs att man blir lyckligare med åren….vi får väl se.
Kram / E

