Etiketter

, , , , , , , , , ,

Godmorgon alla fina!
Då var helgen över och jag vaknar upp något seg denna måndagmorgon.
Det har varit en lugn helg som började med en soffkväll i fredags och följdes av en familjekväll på restaurang i lördags.
Föräldrarna bjöd mig, mina syskon, syskonbarn, barn och barnbarn på Kinarestaurangen här i stan.
Efteråt följde min dotter och de små med hem och sov över här så det blev ingen sovmorgon i söndags inte…klockan 8 kom två pigga små sötnosar och väckte mig och det var bara att gå upp och fixa lite frukost.
När dom hade åkt hemåt så tillbringade jag resten av dagen med mig själv, det var grått, blåsigt och mörkt hela dagen så det var inget väder som inbjöd till utevistelse direkt.
Nu är måndagen här och det ser lika grått ut idag…..
Denna veckan är en kort vecka jobbmässigt för mig, två dagars intensiv schemaläggning och sedan ledighet resten av veckan, men det berättar jag mer om senare.
Nu önskar jag er en fin måndag, jobba lugnt.
Kram / E

IMG_1110.JPG

