Etiketter

, , , , , ,

Som ett brev på posten kom då halsont och allmän sjukdomskänsla igår. Jag jobbade nästan 9 timmar och åkte direkt till Friskis och Svettis för att ha styrelsemöte och då var jag rätt mör, kom inte hem förrän vid 21,30.
Nu proppar jag i mig echinaforce och hoppas på att kunna häva det, jag har verkligen inte tid att må dåligt….

Nu ska jag jobba ett par timmar, personalmöte står på agendan och sedan är jag ”ledig” eftersom jag även jobbar i morgon, en läglig sexdagarsvecka.
Tanken är att jag ska gå på massage och göra lite måsten såsom att handla och baka tårtbottnar till mitt lilla barnbarns 1årskalas som är på söndag, AW:n med Friskis ikväll hoppar jag så att jag får lite vila iaf.
I morgon efter jobb är det 50-årsuppvaktning om jag inte däckar helt innan dess, så ni ser, tid att vara sjuk det finns inte….
Önskar er en härlig fredag, var rädda om varandra!
Kram / E

IMG_1083.GIF

