Etiketter

, , , ,

Jag är nere i en rejäl svacka just nu och jag behöver sätta fokus på förändring för att komma igång.
Jag vill ha förändring till det bättre nu, det har varit så mycket tråkigheter det sista året och nu vill jag må bra.
Selma kommer jag att sörja länge än men jag ska inte låta det dra ner mig, hon finns hos mig hela tiden i allt jag gör och tänker….
Nu är planen att ta tag i min hälsa innan jag sackar ihop, träning och mat har varit längst ner på listan de senaste veckorna vilket har resulterat i viktuppgång, trötthet, glåmig hy och allmän olustkänsla.
Så jag drar ett streck över det gamla och startar i morgon med träningsfokus och hälsosammare matvanor. Om detta kommer min andra blogg http://www.tussilagoo64.wordpress.com att uppdateras, den har legat på is ett tag men jag väljer att skriva där när det är inlägg om detta.

/ E

IMG_1037-0.JPG

