Etiketter

, , ,

Mitt hjärta är krossat, jag slits i sönder, en liten bit av mig dog…tårar som aldrig tar slut, en smärta så stor att jag inte kan andas…
Tystnaden och tomheten är förkrossande…

I torsdags tog jag farväl av min älskade Selma, min lilla Pumpalisa…
Efter 12 1/2 år kom den dagen jag fruktat, det var dags, eller var det inte det? Tvivel, dåligt samvete, var det rätt beslut? Skulle jag väntat? Tankarna tar aldrig slut och jag kämpar för att hålla mig över ytan.

Hon var så vacker, hon somnade så lugnt hemma i sin soffa, jag smekte hennes huvud om och om igen, mina tårar blötte ner hennes lena päls, jag viskade i hennes öra…jag älskar dig…jag älskar dig, förlåt….sov så gott min älskade lilla tös….
Hur ska jag överleva? Hur gör man?

Mammas lilla lilla hjärta….du fattas mig 💔

IMG_0639.JPG

