Etiketter

, , , , , ,

Tydligen firar jag tre år med bloggen här i dagarna enligt WordPress, så grattis till mig då!
Jag vet att det är lite tyst här inne men jag är inte riktigt på G, hittar inte känslan för något just nu men den kommer säkert snart tillbaka igen.

Semestern är slut sedan länge och nu i dag känns det som att sommaren med är slut, höst i luften på morgonens löptur och nu ikväll tände jag ljus och jag har ändrat timern på mina fönsterlampor då det är mörkt redan vid 20,30, det går fort mot mörkare tider nu och jag vet inte om jag ser fram emot det eller inte. Jag brukar gilla hösten men i år är jag inte lika sugen….vet att jag förmodligen inte kommer att ha någon att dela en flaska rött med, ingen att äta gott med, ingen att mysa under filten med när regnet smattrar på fönsterrutorna…..jag är rätt trött på singellivet nu, jag har varit ute mycket denna sommaren men att hitta någon på krogen är stört omöjligt tydligen, iallafall för mig.
Jaja, det händer när det händer och händer det inte så är det bara att acceptera att jag får leva ensam.

Se, det blev ett inlägg iallafall, något negativt men ändå…
Och än en gång, grattis till mig, min blogg och våra tre år tillsammans!

IMG_0940.JPG

