Etiketter

, , , , , , ,

Även om det blir långt mellan blogginläggen så är jag kvar. Som jag skrivit innan har jag mycket runt mig som tar energi och som rör om i mina känslor. Och så har jag ju dessutom börjat jobba igen, och det om något tar min tid och energi.

Veckorna rullar på med just jobb och så försöker jag ta mig iväg på någon löprunda och ett Friskispass då och då.
Vi skriver augusti nu och sommaren är den varmaste jag kan minnas på länge, inte alltid så skönt dock för det är så kvavt och svårt att sova på nätterna fast just nu när jag sitter här och skriver så öser regnet ner och det mullrar lite på avstånd.

Men i förmiddags var det soligt och varmt, jag tog en powerwalk hem till föräldrarna där jag mötte upp dottern och mina älskade små barnbarn.
Nu återstår att se vad och om kvällen bjuder på något annars blir det som vanligt en kväll på hemmaplan i lugn och ro.
Till vi hörs igen…ha det bäst!
Kram / E

20140802-161335-58415928.jpg

