Etiketter

, , , ,

Då var första helgen efter semesterns slut över. Vädret är och har varit supervarmt hela veckan.
Jag tog trots det ingen tur till havet utan var hemma och gjorde inte mycket, städade lite och klippte gräset. Jag är lägre än låg just nu och jag känner inte för mycket.
Men i går hade jag en härlig kväll med vänner då vi var ute och käkade här hemma i vår lilla stad. Där var mycket folk och vi kände i princip alla så det blev ett stort gäng som fyllde hela uteserveringen. Kvällen var så ljummen, över 20 grader när jag cyklade hem vid midnatt, tropisk natt tror jag det kallas för.
Idag har det inte gjorts många knop heller, trött och energilös, somnade tom på soffan en stund nu ikväll, så nu är det läggdags på riktigt och det är som vanligt för sent.
I morgon är det jobb igen, lång vecka med 6 arbetsdagar…
Men ny vecka och nya möjligheter som det så käckt heter.
Godnatt alla fina!
Kram / E

20140720-230307-82987730.jpg

