Etiketter

, , ,

Funderar på om jag ska fira detta på något vis, 1000 inlägg sedan jag startade bloggen om mitt liv, min vardag, glädje och sorg.
Nej, jag tror att jag skippar firandet och kör bara på mot ytterligare 1000 nya inlägg 😊

Nu är min vardag tillbaka igen, började jobba igår och det känns sådär, lite tungt att komma igång och lite olustkänsla som gnager, kan inte sätta fingret på det men jag tror att det hänt och pratats en del saker när jag haft semester som inte skulle nå min vetskap men nu har det gjort det ändå…..

Överlag känns denna sommaren tuff och jag är ganska sliten i själen, jag bara hoppas att jag hinner hämta kraft och energi innan hösten kommer.
Ja detta blev ju inget firande precis, tvärtom men det är ju det bloggen varit hela tiden, ett andningshål för mig.
Önskar er en fin avslutning på kvällen!
Kram / E

20140715-204326-74606415.jpg

