Etiketter

, , , , , , ,

Då är då söndagkvällen här…om några timmar är det dags att vakna till väckarklockans härliga toner.
Jag hade satt väckning i dag med för att försöka vända tillbaka dygnet lite men steg inte upp förrän 8,30.
I dag har det regnat större delen av dagen och jag har hållt mig inomhus.
Ett besök hos sonen, svärdottern och mina älskade småttingar, och därefter lunch hos mina föräldrar.
Jag gav mig iväg till Friskis och Svettis för ett spinningpass något jag aldrig brukar då jag tycker det är så fruktansvärt jobbigt, men idag var det bara aktiva i föreningen som var inbjudna då det var en tjej som skulle ”luffas” så jag tänkte…varför inte. Det VAR skitjobbigt men nu är jag grymt nöjd över att jag tog mig igenom det.
Nu ska jag förbereda väskan, kläder, matlåda och lite annat till i morgon.
Kvällen avslutas med fotbollsfinalen, oj vad det hade varit härligt att vara i en av mina favoritstäder nu, München, heja Tyskland 😊

Kram / E

20140713-190608-68768457.jpg

