Etiketter

, , , , , ,

Torsdag på min sista semestervecka, men…varför räknar man ner tills man ska börja jobba?? Jag förstör nästan hela denna veckan genom att tänka på att nu är det bara si eller så många dagar kvar av ledigheten, stupid!

Det är riktigt varmt om dagarna nu, upp emot 30 grader så i går blev det premiärdopp i havet, skönt när man väl doppat sig.
Kvällarna är sköna…utomhus…mindre skönt inomhus trots att jag försöker vädra ut så jag kan få lite syre i sovrummet.
I natt satt jag uppe länge och såg fotbollen, temperaturen ute var 20,5 grader kl 00,30, tropisk värme kallas det för om jag har rätt för mig.

Idag blir det inte havet, har inga planer utan tar det som det kommer.
Jag har styrelsemöte på Friskis och Svettis ikväll iallafall.

Önskar er en fin dag!
Kram / E

20140710-100415-36255524.jpg

