Etiketter

, , , , , , ,

Snart är min semester slut och jag ser nästan fram emot att börja jobba igen. Detta har inte varit och är inte en semester jag kommer att minnas med glädje.
Jag behöver hitta ett sätt att ta mig igenom resten av sommaren och hösten och samtidigt må bra….det lär bli en utmaning.
Jag satt och läste tillbaka i min blogg…igår var det två år sedan jag blev av med en av mina viktigaste pusselbitar i livet och den saknas fortfarande….och jag famlar för att hitta tillbaka till den harmoni jag hade i mitt liv då, det går inte särskilt bra om jag ska vara ärlig.
Denna sommaren är det någon som står mig nära som livet är tufft emot och jag kan bara finnas bredvid, jag kan inte göra något.
Jag vet att man påverkar sitt liv i den riktning man vill och det är till en viss del sanning men just nu känns det som att få en ny käftsmäll så fort man tycker att det börjar vända och i detta läget ser jag ingen ljusning på något plan.
Jag behöver vara stark och jag är inte det….
Usch vad jag låter patetisk och bitter, och ja, jag är nog lite bitter på livet just nu men varför ska alla uppdateringar på sociala medier vara så jäkla uppåt? Jag tror inte ett ögonblick på att det är sanningen som kommer fram.
Nu ska jag ta tag i denna dagen och försöka få till något positivt tänkande.
Kram / E

20140701-104213-38533924.jpg

