Etiketter

, , , , , , , ,

Inne på min andra semestervecka och vädret är inget att jubla över, inte mycket annat heller att jubla över i mitt liv just nu, jag är allmänt kinkig och less på det mesta.
Då solen bara behagar visa sig lite då och då, och man vet aldrig när och hur länge, så blev det en dag med shopping istället denna torsdag.
Jag hittade en hel del del på två olika outlets så jag blev nöjd, hittade ett par nya favvojeans, jag som har så svårt att hitta jeans som sitter skönt, men dessa jeans av märket Lee bara älskade jag direkt och vill gärna ha i en färg till så jag hoppas de finns kvar lite närmre hösten. Fyndade även några toppar från Hunkydory och Bondelid.
Stannade till och köpte lite blommor till mina utekrukor på vägen hem men ska komplettera med fler i morgon innan jag börjar plantera dom.
Nu blir det fotboll för resten av kvällen.

/ E

20140626-194906-71346482.jpg

