Etiketter

, , , , , , ,

Denna dagen har varit en känslomässig berg och dalbana, ja de sista veckorna har varit så känns det som och speciellt de här dagarna sedan jag gick på semester, det finns mer tid att tänka…

Jag har börjat förbereda mig på att det är sista sommaren jag har Selma…hon börjar tackla av, min älskade prick…tårarna rinner så fort jag tänker på det. Idag gick vi en runda ute i vårt Ellinge, Selma fick bada i bäcken, vi hade en fin stund där ute.
Det kommer att vara något av det värsta jag gjort när det väl är dags att ta farväl av henne.

Min dotter går igenom sin värsta prövning i livet just nu, med två små barn, 8 månader och 3 1/2 år så har hennes sambo bestämt att han inte vill fortsätta leva ihop med henne.
Hur stöttar man? Vad kan man göra? Jag gråter för hennes skull, för barnens skull…

Idag var även en dag av lyckliga känslor, jag blev farmor för andra gången till en underbar liten tjej.
Nu har jag fyra små fina barnbarn, två tjejer och två killar, det är en sådan förmån att få vara deras farmor/mormor.
Så efter en blandad dag med mycket känslor ska jag nu ta mig ner under täcket och sova gott hoppas jag.

Kram / E

20140619-001714-1034773.jpg

