Etiketter

, , , , , , ,

NOT! Jag har haft en skön helg, i fredags gick jag hem från jobb kl 15 för att vara ledig i fyra veckor, tog mig in till Malmö och en härlig AW på Staying Alive, bästa stället om ni frågar mig.
I går träffade jag en väninna och vi gjorde Eslöv istället, öl och käkade gott i solen samtidigt som det spelades sommarteater på torget.
I dag tog jag mig ut på en löprunda, jag har satt en plan att vara flitig med träningen under min semester så på med skorna, fyllde vattenflaska och gav mig ut. På slutet av rundan gick det dock lite snett….smal stig, grus och sten och trötta ben är ingen bra kombo….ni fattar va? Raklång med skrubbad armbåge, knä och handflator och det värsta av allt är att armen/axeln nog fick en rejäl smäll som jag först inte kände för att såret sved så in i hoppsan men nu kan jag inte lyfta vänsterarmen….suck, jag skulle gå på skivstång/intervall i morgon men det kan jag nog glömma, denna arm lyfter ingenting känner jag redan.
Irriterad blir jag! Det får alltså bli powerwalks och löpning hela veckan för nu ska jag träna, har ju haft en förkylning som hängt i länge och träningen har blivit inställd gång på gång.
Vi får se helt enkelt….ger det ngr dagar och hoppas på en sträckning/stukning.

Kram / E

20140615-191323-69203520.jpg

