Etiketter

, , , , , , , ,

Denna veckan avslutades med tre dagars ledighet och vips så var det ändå söndag. Jag startade ledigheten i torsdagskväll med en trevlig AW i Malmö med finaste twittervännerna, tjejsnack på hög nivå, alltid lika härligt.

Fredagen spenderades hemma, vädret hyfsat fint och jag tog en lång PW/löprunda ner i Ellinge. På kvällen fick jag besök och som alltid är det mysigt men det river runt lite i känslorna efteråt…
I går blev det frukost på trädäcket och sedan tog vi en runda till Malmö, latte och fika i det fina vädret. Mitt besök åkte hemåt på eftermiddagen och jag cyklade till mina föräldrar där det bjöds på grillat.

Nu är alltså söndagen här och jag skulle vilja ta mig ut på en löprunda men jag vaknade som alltid nuförtiden med halsont…så jäkla irriterande att jag inte blir av med det, det är över en månad sedan jag kände mig helt hundra.
Så det lutar åt en dag hemma, gräset ska klippas och jag ska fixa med krukor och blommor, tvätta lite och ladda för en tuff vecka med långa dagar, mycket jobb, ett kvällsmöte och ett morgonmöte och så börjar jag nedräkningen till semestern…
Ha en skön dag!
Kram / E

20140608-104911-38951188.jpg

