Etiketter

, , , , , , , , ,

Söndag och ännu en vecka att lägga till handlingarna. Större delen av veckan har jag varit halvkass, ont i halsen, tappad röst och nu en rejäl förkylning och hosta.
Det har inneburit en träningsfri vecka och det ogillas, men det har även varit många långa dagar på jobb och ett styrelsemöte på Friskis och Svettis så det var rätt vecka att vara förkyld och skippa träningen.
Men nu vill jag bli frisk…ny vecka och den är tuff på jobb och jag behöver orken så dagen går åt att kurera, ja och tvätta lite.

I går var det stora Eurovision Song Contest, tittade ni? Var det rätt låt som vann? Alltid en massa delade meningar om det på sociala medier. Jag får nog säga att mina favoriter klarade sig bra, jag gillade Nederländerna, Armenien och såklart höll jag lite på Sanna även om det inte vare sig är min favoritartist eller min favoritlåt. Vinnarbidraget från Österrike är en riktigt vacker låt som satt sig i huvudet men jag undrar ändå om den vann pga sitt budskap och artist eller för att det var den bästa låten. Oavsett så var det inte fel låt som vann iallafall.

Ikväll blir det hockey som står för underhållningen, Tre Kronor ska spela mot Tjeckien i sin andra match i VM.
Nu ska jag springa till tvättstugan….
Önskar er en fin söndag, må bäst!
Kram / E

20140511-112354.jpg

