Etiketter

, , , , , , , , , ,

Dagarna blir till veckor som blir till månader och nu har vi kommit in i maj månad. Vad tiden går fort…Vädret har slagit om lite, det har blivit några grader kallare men än lyser solen här i skåne.
Veckan som gick innehöll Valborgsmässoafton och 1:a maj så en vecka med klämdag och ledig dag. Valborg firade jag med min väninna på stan där vi käkade och drack gott, en lagom kväll för oss.
Det blev några pass på Friskis, en löprunda i går och jag har passat på att besöka barn och barnbarn nu när jag var ledig en extradag, mysiga stunder som jag lever på länge.
Svärdottern börjar bli stor om magen nu, det är dags för fjärde barnbarnet till midsommar. Min dotter som med bloggar var med på en härlig helg nu, hon är Vipbloggare på Sojka Walles event och vill ni kika in på hennes blogg och se hur kul dom hade så hittar ni den här
Söndagkvällen är snart över den med och en ny, för en gång skull full jobbvecka börjar. Hoppas det blir en bra sådan för er alla.
Kram / E

hade behövt lite kärlek….

20140504-200721.jpg

