Etiketter

, , ,

Helgen som gick bjöds det på underbart försommarväder. Sol och en temperatur på 20 grader.

Lördagen var uppbokad med fyra härliga tjejer som jag träffat genom twitter för ganska exakt ett år sedan, vi har träffats regelbundet sedan dess, ibland bara några stycken och ibland upp emot en 12 personer. Lika trevligt vilket som men jag ska ärligt säga att just dessa som jag hade bestämt med denna lördagen är de jag kommit närmst och det var så jäkla kul och härligt att bara sitta och prata och skratta ihop, att vi sedan är mer eller mindre singlar fyra av oss gör att vi har desto mer att prata om, vi gör ju alla våra försök att hitta kärleken så många historier har vi att berätta i förtrolighet och det ger så mycket positiv energi att få prata av sig om livets törnar.
Vi åt gott och drack gott på Lilla Torg i Malmö och det var med ett leende på läpparna jag susade hem på cykeln senare på kvällen, ja jag åkte tåg först såklart, men från stationen cyklade jag.

Nu är det en kort jobbevecka men jobb på lördag istället, man kan inte få allt. Jag sitter och försöker få till ett fungerande semesterschema och det är inte det lättaste ska jag erkänna men på något vis brukar det lösa sig.
Önskar er en fin vecka!
Kram / E

20140428-202043.jpg

