Etiketter

, , , , ,

Nej inte mycket som hänt när det gäller min känsla av att jag behöver förändra för att hitta ett liv jag är nöjd med.
Det var en hektisk period på jobb förra veckan och jag var rätt trött, jag tillät mig själv att inte träna utan bara ta kvällarna efter jobb i lugn och ro utan att känna dåligt samvete.
Påsken kom lägligt med fyra dagars ledighet och härligt vårväder. Jag tog tag i träningen igen, löpning, Friskis och Svettis och en promenad i Ellinge blev det. Jag var lite i trädgården, grillade med fina vänner och träffade mina älskade barn och barnbarn. Så summering…en skön helg med människor jag tycker mycket om.
Nu är det en kort jobbevecka och det är utlovat vackert väder och jag blir på lite bättre humör, jag tränar och håller igång för att må bra och till helgen ska jag träffa vänner i Malmö, det ser jag fram emot.
När det gäller min kärlek till J så gör det bara ont att tänka på så jag försöker låta bli.
Nu är det dags att skrapa ihop lite sömn, morgonpromenad är planerad till 06,30 så godnatt och sov så gott!

/ E

20140422-222547.jpg

