I går var jag på en trevlig AW med ett stort gäng från Friskis och Svettis, det blev inte så sent så jag var pigg i morse och tog mig i väg på jympa, det är skönt att ha det avklarat på förmiddagen så kan man ägna dagen åt annat sedan.

På eftermiddagen tittade ett gäng finingar in här, det var dottern med sambo och mina älskade barnbarn. Dom skulle på kalas här i krokarna och stannade till så att mormor fick pussa på dom små. Olivia växer så det knakar, världens gulligaste leende som charmar vem som helst inte minst mig.

Nu är de vanliga helgsysslorna avklarade, handlat och städat. Maten blev en genväg denna kväll, beställde en Kebabtallrik som jag plötsligt blivit sugen på…..kan ju säga att nu är jag inte sugen längre…oj vad mätt jag blev, det är bara för mycket för mig att ens försöka äta.
Nu blir det en tvkväll, tror iofs inte att där är något kul men jag sitter stadigt i soffan nu.
Önskar er alla en bra lördagkväll och en härlig söndag.

Kram / E

20140315-193746.jpg

