Etiketter

, , , , , , ,

Fredag och jag sitter med en latte, lite friidrott på tv och paddan i knät. Jag tog en semesterdag idag för att få en dag extra ledigt.
Jag har känt mig och känner mig ur form. Jag har en väldigt orolig mage, illamående, huvudvärk och en väldigt obehaglig yrsel som faktiskt gjorde att jag besökte läkare tidigare i veckan. Som vanligt när man går till läkare så är det inget ”fel” och det är ju iofs skönt.
Hon ställde diagnosen kristallsjuka, lägesyrsel men jag tror snarare på stressrelaterat. Skönt är att jag har sluppit hålla mig i väggarna nu de sista två dagarna och jag hoppas det är över och inte kommer tillbaka.

Så iallafall, jag ska bara vara i helgen, promenera, kanske ta en löprunda om det känns bra, fixa lite hemma och jag hoppas att vädergudarna håller vad dom lovat….sol och upp emot tvåsiffriga temperaturer.

Det har varit en hektisk vecka på jobb, mycket varor som kommer in, ett butiksbesök av regionteamet där vi under ett par timmar går igenom butiksresultat, ekonomi, visuell status osv och nu är det dags att sätta igång med bedömningsdaloger inför löneförhandlingen och att förbereda inför säkerhetsgenomgång av butiken nästa vecka, så ja, det rullar på och jag behöver nog denna helg att ladda batterierna.

I går var jag på styrelsemöte på Friskis och Svettis, mycket nytt och jag är full av ideer och det ska bli kul och spännande att ta sig an denna nya roll.
Nu önskar jag er en skön helg, sköt om er!

Kram / E

20140307-111638.jpg

