Etiketter

, , , , ,

Jag känner mig dagen efter idag, men inte för att jag festat utan för att resterna av gårdagskvällens ”migränliknande” huvudvärk sitter kvar. Det händer någon gång per år att jag får en huvudvärk som jag tror liknar migrän, bultande bakom ett öga, ljusskygg, frusen och lite illamående. Gick till sängs tidigt efter att ha tagit en ipren och lyckades somna och sova gott.
Nu har jag intagit frukostshaken och laddat med echinaforce om det skulle vara att det är något som står i kroppen som gör att jag mår konstigt.
Denna dagen börjar med tvättstugan för min del och det varvar jag med OS, tremil för damer och slalom för herrar. Jag hoppas att det känns bättre framåt dagen så att jag kan ta en promenad och helst en löprunda med…
Det var utlovat sol men den lyser med sin frånvaro än iallafall. Jaja, då blir det lättare att sköta inomhussysslorna ju.
Ha nu en riktigt fin lördag!

Kram / E

20140222-093056.jpg

