Etiketter

, , , , , , , ,

Länge sedan jag skrev, veckorna går i rasande fart och jag hinner knappt med.
Jobbet tar sin tid och på den lediga tiden är det träning, familj och hemmasysslor som står på agendan.
I det stora hela flyter det alltså på….dock inget nytt på kärleksfronten…känner en viss saknad nu när jag kan förnimma våren i luften. Ibland känner jag att det blir bra, ibland känner jag att jag kommer aldrig att få tillbaka den harmonin jag hade, ibland känner jag att jag vet faktiskt inte om jag vill ha något nytt förhållande, trivs rätt bra såhär med, inga krav, ingen att visa hänsyn till, jag sköter mig själv osv…men visst, det finns stunder då jag saknar närheten och sällskapet…det finns stunder då jag saknar J…många stunder…
Det får väl ge sig med tiden hur det blir.
Nu ska jag snart natta mig, ska upp i ottan i morgon. Jag ska vara på butiken i Burlöv klockan 07.00 som inventeringsledare så det blir till att bege sig redan strax efter 06.00 och jag är definitivt ingen morgonmänniska.
Önskar er alla godnatt!
Kram / E

20140217-205115.jpg

