Etiketter

, , , , , , , ,

Oj vad det snöar nu, vintern kom till Skåne med. Vi har haft minusgrader och snö en hel vecka och just nu snöar det på rätt så rejält. Jag är nyss hemkommen från ett pass på Friskis och Svettis, jag har kommit igång hyfsat med träningen men tyvärr har jag trampat sönder fettkudden i ena hälen…ja tydligen kan man göra det, så jag har gräsligt ont och får försöka att inte belasta den för mycket. I helgen blev det därför ett spinningpass och lite styrketräning istället och idag har jag köpt geléinlägg till skorna och hoppas på snabb bätttring. Kunde inte låta bli att köpa lite annat med när jag hamnade på Intersport, några träningstoppar och en långärmad löpartröja som blir bra till våren när jag förhoppningsvis tar mina rundor igen.
Önskar er alla en skön kväll!
/ E

20140128-204140.jpg

