Etiketter

, , , , ,

Sitter genomförkyld, ensam med en hund som trängt sig upp i soffan för att hon är livrädd för ljudet av smällare och ”firar” nyår.
Har nyss varit ute och vänligt bett en av grannarna att kanske inte smälla smällare just NU kl 18!
Hans ursäkt var att dottern ville se lite för att hon somnade innan tolvslaget…ja alla har vi våra dilemma denna dagen men det är iallafall tyst för tillfället.
Jodå, så ser min nyår ut, lite av en repris från förra året om jag bortser från förkylningen.
Ett nyårslöfte blir att se till så att den ser helt annorlunda ut nästa år och jag har en tanke…får se om det blir så, jag berättar det isåfall om ett år när jag vet var jag är och vad jag gör.
Denna kvällen ägnar jag åt tvn.
Önskar er alla ett Gott Nytt År och en trevlig kväll!
/E

20131231-185458.jpg

