Etiketter

, , , , , ,

Drygt en vecka tog det men nu börjar jag känna mig som vanligt igen efter att ha legat hemma med en dunderförkylning.
På jobb börjar det märkas att det bara är en knapp vecka kvar till julafton, mycket att göra och det lär bli värre framåt helgen
så just nu består dagarna bara av jobb känns det som.

Idag lunchade jag med en fin väninna och hon gav mig en tankeställare när det gäller det privata som jag kämpar med när
det gäller min ickerelation till J, just nu är vi i en period då vi inte har setts på snart fyra veckor och ärligt talat vet jag inte varför
vi fortsätter alls…visst vi har känslor för varandra men vi är inte på samma plats i livet när det gäller vår syn på relationer.
Det gav mig lite att fundera på….

Hoppas ni hinner njuta lite och inte bara stressar fram till jul, var rädda om varandra och må bäst!
Kram / E

20131218-190347.jpg

