Etiketter

, , , ,

Fortfarande hemma och försöker kurera mig, det tar tid det här.
Det värsta i halsen har släppt nu och övergått i hosta, förkylning och lite feber på kvällen känns det som, har inte kollat men jag får lite frossa och ipren hjälper så jag gissar att det är så.
Jag var hos läkare i måndags, halsprovet visade inget, sänkan var förhöjd men inte alltför mycket så det enda som hjälper är vila, vila och åter vila, hostan ska motas bort av dryck i massor, jag vill inte gärna ta coccilanan men där ligger ett recept om jag skulle ändra mig.
Så dagarna tillbringas i soffan, tv och tidningar varvas med lite sömn…ja så ser dagarna ut men det får ta den tid det behöver, jag har inte tid med bakslag nu inför julhandeln.
Hoppas att ni har en fin vecka så här långt, var rädda om er!
Kram / E

20131211-101507.jpg

