Etiketter

, , , , , , , , , ,

Jodå, det där halsonda eskalerade och i fredags hade jag så jäkla ont att jag ringde läkare,
troligtvis bara virus men jag skulle höra av mig om det blev värre.
Vi hade julklappseftermiddag till våra clubkunder så det var fullt ös och stimmigt värre, när jag gick hem klockan 17 var jag rätt mör och mådde inte speciellt bra.

De följande timmarna ville jag knappt svälja, rösten försvann och jag fick en rejäl feberfrossa framåt klockan 21.
Usch vad jag kände mig ynklig..och ensam. I vissa lägen är singellivet extra jobbigt, jag hade behövt den där tryggheten och omtanken en partner faktiskt kan ge när man känner sig riktigt liten…
Nu är det ju som det är och inget jag kan göra något åt, ensam är stark…

I dag är det lite bättre i halsen, hostan har tagit över och jag har nog lite feber till och från, förmodligen influensa av något slag.
Trots det så tog jag bilen ut till Ellinge i förmiddags, vi vaknade ju upp i ett vinterlandskap och Selma älskar snö, så en långsam promenad i skogen blev det, underbart med snö och sol så det skadade nog inte.
Fick även hämtat middag hos mamma så jag slapp laga mat och jag tog en lång middagstupplur efter det.
Nu är det soffläge under filten resten av kvällen.
Önskar er en fin lördag.
Må bäst / E

20131207-183014.jpg

