Etiketter

, , ,

Hinner knappt in och skriva något här, det är en intensiv period på jobb och helgen som gick var fullbokad den med.
I lördags var jag ute med jobbet, vi åt på en restaurang här i Eslöv innan vi satte oss på tåget som tog oss till Malmö Arena där vi skulle avnjuta årets Julgala med artister som Darin, Agnes, Timbuktu, Andreas Johnsson, Brolle och Lasse Berghagen.
Jättebra show! Bra artister så det var en lyckad kväll.
På söndagen var jag äntligen iväg och fick köpt mig en säng, jag visste vad jag ville ha och har hållt lite koll på Blocket men inte fått tummarna loss så jag har sovit på resårmadrass på golvet sedan jag flyttade in i mitt hus, men nu när jag väl svarade på en annons gick det snabbt så nu sover jag som en prinsessa…

20131203-210733.jpg

Ha en skön kväll och sov så gott när det är dags.
Kram / E

