Etiketter

, , , , , ,

Just nu känns det som om jag tappat balansen helt.
Jag famlar efter att hitta flytet på jobb, med mig själv, mat och hälsa,
träning, kärleken osv.
Ena dagen tycker jag att det är ok, intalar mig själv att det här går bra, detta fixar jag, nästa dag är jag helt tom, ledsen, uppgiven, tappar orken och lusten till allt.
Varför? Jag försöker hitta svar, försöker intala mig själv att jag ska vara tacksam för det jag har och det ÄR jag men det saknas något, jag saknar det där flytet, då man känner sig lätt i själen, glad och positiv.
Då man är fylld av energi och lust.
Det var länge sedan jag hade den känslan.
Mycket tankar om hur det kommer att bli i framtiden.
Ska jag leva ensam alltid?
Åren går för fort, jag börjar känna att tiden rinner i från mig.
Trött, tankar, olust, tappad energi, orkar inte träna, äter slarvigt, trött, olust….ja ni förstår…
Den onda cirkeln är ett faktum…..

/ E

20131127-194242.jpg

