Etiketter

, , , , , , , , , , , ,

Det har varit en helg med blandade känslor, i går gick jag en lång promenad i Ellinge, skönt efter en jobbig och
stressig vecka på jobb.
Det blev en runda till tippen med lite skräp från trädgården och lite som var kvar efter flytten och medan jag hade energin uppe så tog jag och dammsugade och tvättade bilen med.
På kvällen bakade jag tårtbottnar till tårtan jag skulle ha med till söndagens middag hos föräldrarna dit vi var bjudna allihopa,
mina barn, barnbarn, min bror och svägerska samt deras barn.

Jag fyllde ju år i veckan som gick och då bestämdes det att vi firar lite när vi ändå skulle ses allihopa idag.
Av mina barn fick jag en stålampa som jag önskat mig, jag har samma modell i fönsterlampor så det blir perfekt.
Det var en trevlig och mysig eftermiddag med mina kära, och det behövde jag.

Har känt mig låg och ledsen tidigare idag…det är nära ett slut med J…tror jag, fast jag inte vill så är det nog vad jag måste göra för att gå vidare, vi kommer ingenstans och vi vill inte samma sak.
Blir ledsen när jag vet att vi kunde ha det så jäkla bra, vi har ju haft det en gång och när vi ses så har vi det fortfarande lika bra men det räcker inte, jag vill mer, jag vill ha hela kakan inte bara det mysiga och trevliga lite då och då.
Ska fokusera på mig själv, min träning och koppla av allt negativt, det får ta den tid det tar att komma i balans igen.
Fortsättningen på denna söndag tillbringas i soffan, tidigt i säng och redo för en ny vecka.
Må bäst!
Kram / E

Jag och min tårta 😊

20131124-192652.jpg

