Etiketter

, , , , , , , , , ,

Mitten av november och nu är det riktigt mörkt och segt, detta är en av perioderna som är jobbigast på året.
Det är svårt att hitta energin när det är såhär, då gäller det att hitta de där små måbratillfällena där man hittar orken igen.
Men nu är det snart dags att sätta upp lite adventsmys och så känns det lite lättare igen, lite ombonat och gosigt.

Jag är mitt inne i en tuff period på jobb med, det tar musten ur mig, deadline på schemat för 2014 och deadline för julklar butik denna veckan.
Jag försöker hålla i gång med träningen, men jag sträckte vaden på passet i torsdags så nu har jag haft vila några dagar och det ogillas, jag blir piggare när jag kan hålla igång så denna veckan måste jag få till några pass.

En liten ljuspunkt i mörkret är lilla Olivia, ja så ska hon heta, världens sötaste lilla tjej, mitt tredje lilla barnbarn, hon blir två veckor i morgon och är söt som en sockertopp. Och storebror Milian är så fin med henne, han är så speciell, mjuk och försiktig, gullunge.

Jag fyller med år här nu i dagarna och har köpt en present till mig själv, bäst så om man vill veta vad man får.
Det blev en samling med tre små parfymer från Clean, perfekt med mindre flaskor för jag gillar att byta lite då och då.

20131119-074129.jpg

Jag sitter även och försöker välja ut en Desigualväska som jag så länge velat ha men oj, det finns ju så många som är snygga och påminner om varandra…

Kanske denna…

20131119-074333.jpg

Eller denna…

20131119-074401.jpg

Smakråd tas tacksamt emot!

Ha nu en fin dag, var rädda om varandra!
Kram / E

