Etiketter

, , , , , ,

Vi lämnar oktober bakom oss och går in i månaden november, dags att vända blad alltså…
Jag har så mycket tankar i huvudet och någonstans behöver jag med vända blad och gå in i något nytt.
Jag har lite funderingar på hur, jag måste bara sortera ut dom.

Bucketlist…det är ett ord som jag hört flera gånger sedan det var aktuellt i en serie på tv.
Ju mer jag tänker på det, desto mer tror jag att det är en sak som hade varit bra att skissa på, jag har mål, önskningar, längtan, drömmar osv och att faktiskt skriva ner dom och kunna bocka av när det blivit verklighet, att ha dom nerskrivna så att man ser dom rent visuellt, man kan ju klippa ut bilder till texten, bara låta fantasin flöda och göra en Bucketlist efter eget tycke och smak.

Något jag med ska göra är en kortsiktig plan för min vardag, mer måstesaker, och en plan för förändring på längre sikt.
Alla dessa tankar kommer sig av att jag inte är nöjd med mitt liv just nu, jag har det bra men det saknas det där lilla sista som gör att jag får harmoni på alla plan, det där lugnet som jag tror att alla vill känna.

1:a november…det känns som en bra dag att börja…om inte nu…när?
Vi vänder blad i almanackan, jag vänder blad i livet..

Ha en fin dag, må bäst!
Kram/ E

20131101-073222.jpg

