Etiketter

, , , , , , , , , ,

Godmorgon onsdag, ja veckorna rullar på med en väldig fart. Dom består mest av jobb tycker jag och just nu börjar perioden med alla sjukdomar och vabbande, det blir till att pussla lite för vi närmar oss iordningställandet av julen i butik så alla behövs verkligen.
Julen ja, har ni börjat köpa julklappar? Vi köper bara till de små och jag har faktiskt redan köpt en hel del till barnbarnen, bara kläder än så länge…vad annars 😉
Förutom julen så fyller ALLA och det är verkligen alla mina barn och barnbarn år nu under perioden 2/12-11/2…. så det blir en del firande och inköp av både julklappar och födelsedagspresenter.
Förra veckan tog jag en AW med en väninna, det blev ett besök hos sonen, J var här och jag har kommit igång på Friskis Och Svettis, det är väl i stort sett vad som händer i veckorna..som ju bara rullar på.
Nu går vi snart in i november, den gråa månaden..men denna gången ser jag fram emot att bli mormor, det är mindre än två veckor om den lilla behagar komma på utsatt tid, det ska bli helt underbart att än en gång få ha en liten bebis i famnen.
Hoppas ni mår bäst och ha nu en fin onsdag!
Kram / E

20131030-074248.jpg

