Etiketter

, , , , , , ,

Jag har varit ledig och haft en härlig dag.
Vädret visade sig från sin bästa sida och efter att ha fixat lite hemma och varit inom på jobb en stund så körde jag ner till Ellinge och gick en lång runda med Selma, så underbart vackert med alla höstfärger.

20131018-234735.jpg

Nu ikväll var det planerat en Babyshower för min dotter, i hemlighet har hennes väninnor fixat och donat och vi lyckades överraska henne rejält. Kul att se hennes min och hon blev verkligen glad.
Efter presentöppning, lite knepiga lekar och god mat så är jag nu hemma igen och gör mig redo för sängen.

20131018-234837.jpg

Morgondagen kommer att bestå av träning halva dagen, öppet hus på Friskis och jag ska ta tillfället och prova lite olika pass tänkte jag.
Så godnatt, sov så gott!
Kram / E

